Performans
Seri üretimle kıyaslandığında, burada her motor, "bir adam, bir motor" felsefesine uygun olarak elle üretilir. Bir teknisyen motorun parçalarını birleştirir ve krank milinin motor bloğuna takılmasından, kabloların döşenmesine ve motor yağının doldurulmasına kadar, tüm adımlardan sorumludur ve bu da, teknisyenin AMG motor etiketindeki imzasıdır.
Kuru karterli yağlama özelliğine sahip, 375 kilowat'a kadar güç üreten ve 650 Nm'lik torka sahip yeni geliştirilen AMG 4.0 litrelik çift turbo V8 motoru bu işçilik ilkesine dayanarak üretilmiştir ve yeni Mercedes-AMG GT ve GT S'nin uzatılan kaputunun altında yatar.
Gerçek bir performans aracı, sadece güçlü bir motordan çok daha fazlasıdır. Tüm gücün yola yansıtılmasını ve yüksek merkez kaç kuvvetlerine dayanılmasını sağlayan, teknik gelişmelerin toplamıdır.

Ön taraf arka taraftan daha hafif. Bir spor arabanın üstün performansı, ağırlığın en uygun şekilde dağıtılmasına dayanır. Akıllı hafif tasarımı ve gelişmiş sürüş konsepti sayesinde, yeni Mercedes-AMG GT ağırlık dengesini kritik bir biçimde arkaya aktarır.

Ön ve arka aks arasındaki 47 : 53'lük optimize edilmiş ağırlık dengesi, enine dingil düzeni ile elde edilir. Ön ortada bulunan motor çok hafif ve kıvrımlı şekle sahip dayanıklı karbon fiber pervane şaftı ile arka akstaki çift kavramalı şanzımana bağlanır.
Kompakt boyutlara sahip AMG 4.0 litrelik çift turbo V8 motor alüminyum yürüyen aksamın alt tarafına monte edilir ve kuru karterli yağlama özelliğine sahiptir. Bu ağırlık merkezini alçaltır ve harici yağ deposu ve yağ pompası, yüksek yanal hızlanmalarda bile, en uygun düzeyde yağ beslemesi sağlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder